Liceul Tehnologic Agromontan \"Romeo Constantinescu\"Liceul Tehnologic Agromontan \"Romeo Constantinescu\"
  • Acasă
    • Viziunea, misiunea şi ţintele strategice
    • Despre Liceu
    • Istoria învățământului în Vălenii de Munte
    • Galerie Foto
    • Liceul nostru
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administraţie
    • Comisia CEAC
    • Organigramă
    • Orarul școlii
    • Oferta educaţională
    • RAEI
    • Planul de îmbunătățire
    • Proceduri
    • Compartimente
      • Contabilitate
      • Secretariat
      • Bibliotecă
  • Strategii anticorupție
    • Documente, legislație
  • Transparenta venituri
  • Burse
    • Burse Profesionale
    • Burse de sprijin
    • Burse Scolare
  • Documente
    • Documente utile
    • Hotărâri ale Consiliului de Administrație
    • Alte documente
  • Activități
    • Activităţi extracurriculare
    • Proiecte
    • Proiect ROSE
    • Proiectul ROSE
    • Proiecte Europene
    • Proiectul ERASMUS+
    • Reviste
    • Activități școlare
    • Evenimente
    • PROGRAMUL NAȚIONAL ”ȘCOALA ALTFEL”
    • Rezultate »
      • Olimpiade școlare
      • Concursuri, simpozioane
      • Campionate
  • NIVELURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT
    • Clasa pregătitoare
      • Înscrierea în clasa pregătitoare
    • Clasele primare
      • Primar
    • Liceal
    • Gimnazial
    • Profesional
  • Examene
    • Bacalaureat
    • Evaluare Nationala
    • Admitere
      • Admitere Liceu
      • Admitere profesionala
    • Examen de certificare a calificării profesionale
    • Examen de corigenta
  • „Şcoala după școala”
    • Programul național „Școala după școală“
  • Contact
  • Acasă
    • Viziunea, misiunea şi ţintele strategice
    • Despre Liceu
    • Istoria învățământului în Vălenii de Munte
    • Galerie Foto
    • Liceul nostru
  • Management
    • Echipa managerială
    • Consiliul de administraţie
    • Comisia CEAC
    • Organigramă
    • Orarul școlii
    • Oferta educaţională
    • RAEI
    • Planul de îmbunătățire
    • Proceduri
    • Compartimente
      • Contabilitate
      • Secretariat
      • Bibliotecă
  • Strategii anticorupție
    • Documente, legislație
  • Transparenta venituri
  • Burse
    • Burse Profesionale
    • Burse de sprijin
    • Burse Scolare
  • Documente
    • Documente utile
    • Hotărâri ale Consiliului de Administrație
    • Alte documente
  • Activități
    • Activităţi extracurriculare
    • Proiecte
    • Proiect ROSE
    • Proiectul ROSE
    • Proiecte Europene
    • Proiectul ERASMUS+
    • Reviste
    • Activități școlare
    • Evenimente
    • PROGRAMUL NAȚIONAL ”ȘCOALA ALTFEL”
    • Rezultate »
      • Olimpiade școlare
      • Concursuri, simpozioane
      • Campionate
  • NIVELURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT
    • Clasa pregătitoare
      • Înscrierea în clasa pregătitoare
    • Clasele primare
      • Primar
    • Liceal
    • Gimnazial
    • Profesional
  • Examene
    • Bacalaureat
    • Evaluare Nationala
    • Admitere
      • Admitere Liceu
      • Admitere profesionala
    • Examen de certificare a calificării profesionale
    • Examen de corigenta
  • „Şcoala după școala”
    • Programul național „Școala după școală“
  • Contact

Anunturi

  • Home
  • Blog
  • Anunturi
  • Întocmirea şi eliberarea duplicatelor actelor de studii

Întocmirea şi eliberarea duplicatelor actelor de studii

  • Publicat de Liceul Agromontan Romeo Constantinescu
  • Date 02/07/2018

Întocmirea şi eliberarea duplicatelor actelor de studii

ART. 37

(1) În cazul completării greşite din vina unităţii de învăţământ emitente a actului de studii original sau în cazul prezentării actului de studii original deteriorat astfel încât nu mai poate produce efectele pentru care a fost emis, în baza unei cereri scrise a solicitantului, unitatea de învăţământ care a eliberat actul respectiv eliberează un duplicat al acestuia, întocmit pe baza documentelor aflate în arhiva unităţii de învăţământ din care rezultă situaţia şcolară a solicitantului.

(2) În cazul pierderii, distrugerii sau al furtului actului de studii original, cererea de eliberare a duplicatului este însoţită de următoarele acte, care se arhivează cu termen de păstrare de 100 ani la inspectoratul şcolar, iar copiile certificate “conform cu originalul” la unitatea de învăţământ:

  1. a) declaraţia notarială/consulară, dată de titularul actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare, împrejurările în care actul original a fost pierdut, precum şi alte precizări care să confirme dispariţia actului de studii respectiv.

Se va face în mod obligatoriu următoarea menţiune: “actul de studii original nu a fost lăsat gaj/garanţie la o instituţie de stat sau particulară, din ţară sau din străinătate, şi nu a fost înstrăinat cu bună- ştiinţă altei persoane fizice sau juridice”;

  1. b) dovada publicării pierderii, distrugerii sau furtului actului de studii în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a;
  2. c) copie legalizată la notariat după certificatul de naştere/căsătorie;
  3. d) două fotografii color, format 3 x 4 cm;
  4. e) aprobarea scrisă a consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar pentru eliberarea duplicatului, în urma actelor depuse de către unitatea de învăţământ.

(3) Pentru publicarea pierderii/distrugerii/furtului unui act de studii, titularul se adresează Monitorului Oficial al României, Partea a III-a, depunând un anunţ care va cuprinde următoarele date: denumirea actului de studii original, numele titularului, iniţialele prenumelui tatălui/mamei şi toate prenumele titularului, anul absolvirii, seria şi numărul actului, numărul şi data la care a fost înregistrat în evidenţele unităţii de învăţământ emitente.

ART. 38

(1) Duplicatul actului de studii se întocmeşte pe un formular identic cu cel original emis la data absolvirii şi se eliberează după procedura prevăzută la actele de studii originale.

(2) În situaţia în care nu se mai găsesc formulare de acelaşi tip, se eliberează un duplicat redactat/tehnoredactat/scanat după modelul actului original, în care se înscriu datele existente în arhivă privind situaţia şcolară a solicitantului. În această situaţie se aplică timbru fiscal, a cărui valoare este stabilită conform prevederilor Legii nr. 117/1999 privind taxele extrajudiciare de timbru, cu modificările şi completările ulterioare.

Liceul Agromontan Romeo Constantinescu

Anunt anterior

Strategia anticorupție
02/07/2018

Urmatorul articol

Ordinul MEN 3.027/2018 (Cadrul de organizare si functionare)
03/07/2018

Articole similare

 Protocol pentru transportul școlar în perioada pandemiei de COVID-1
17 februarie, 2021

ANUNȚ IMPORTANT!!! Extras din Ordinul nr. 3235/93/05.feb.2021, Anexa Măsurile sanitare și de protecție în unitățile de învățământ preuniversitar/unitățile conexe în perioada pandemiei de COVID-1, pct. VI, alin. 3.  Protocol pentru …

Accesul persoanelor în unitate
5 februarie, 2021

ACCESUL PERSOANELOR ÎN INCINTA UNITĂȚII (extras din OME/OMS/nr. 3235/93/05.02.2021) Accesul persoanelor care nu au calitatea de elev sau angajat al unității de învățământ (părinți, alți însoțitori etc.) va fi interzis, …

PROCES VERBAL DE INSTRUIRE ELEVI
5 februarie, 2021

Proces verbal de instruire elevi în vederea prelucrării măsurilor de prevenire și combatere a îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2.

Căutare

Categorii

  • „Școala după școală“
  • Activitati
  • Admitere Liceu
  • Admitere profesionala
  • Anunturi
  • Bacalaureat
  • Blog
  • Burse
  • Despre Liceu
  • Documente
  • Evaluare Nationala
  • Examen de certificare a calificării profesionale
  • Formare Continua
  • Gimnazial
  • Inscriere clasa pregatitoare
  • Liceal
  • Management
  • Niveluri de invatamant
  • Olimpiade Scolare
  • Proiect ROSE
  • Proiecte
  • Proiecte Europene
  • Proiectul ERASMUS+
  • Rezultate
  • Strategii Anticoruptie
  • Transparenta Veniturilor

Articole recente

Programul național „Școala după școală“
26feb.2021
 Protocol pentru transportul școlar în perioada pandemiei de COVID-1
17feb.2021
Accesul persoanelor în unitate
05feb.2021
PROCES VERBAL DE INSTRUIRE ELEVI
05feb.2021
Măsurile sanitare și de protecție în unitățile de învățământ preuniversitar/unitățile conexe în perioada pandemiei de COVID-19
12ian.2021

Etichete

acord părinți activitati extracuriculare anticorupție biblioteca CEAC clasa pregatitoare concurs consiliu administratie documente utile Erasmus+ galerie foto Hotărâri invitatie invitatie participare liceu misiunea oferta educaţională oferta pret orarul organigrama Planul de îmbunătățire post ingrijitor profesional program național proiecte europene RAEI Rezultate secretariat simpozion transport viziunea Învățământul primar
logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

INFO

(0244)281555/0786.194.843 (secretariat)

(0244)283555/0729.137.305 (contabilitate)

ltavaleni.secretariat@gmail.com (secretariat)

ltavaleni.contabilitate@gmail.com (contabilitate)

Linkuri

  • Inspectoratul Județean Prahova
  • Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
  • Societatea de Științe Matematice Filiala Prahova

Articole Recente

  • Programul național „Școala după școală“
  •  Protocol pentru transportul școlar în perioada pandemiei de COVID-1
  • Accesul persoanelor în unitate
  • PROCES VERBAL DE INSTRUIRE ELEVI

STATISTICA

  • 0
  • 60.823
  • 17.495
  • 30

Liceul Agromontan Valeni | Realizare si gazduire web - Experthost.ro